Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com

Sunday, February 6, 2011

kelantan

hai...

4hbfeb2011 aku g kelantan dengan saudara2 aku....perjalanan daripada sabak bernam,selangor ke tanah merah kelantan mngmbil masa 7jam(lbh kurang la..) perasaan aku sgt penat dan sgt tensen....pe2 pon sronok... :) klu dari sabak bernam kite akan lalu manong,gerik,jeli then korang akan sampai tanah merah....tapi ati2 kat gerik coz jalan ular(bengkang bengkok) huhuhu....ready la bwk plastik k.... :) 

ha...kitorg sampai tanah merah dalam pukul 2..kitorg lunch kt rumah kakak ipar aku....dpt makan sup tulang sodap!!!!! huhuhu 

lps dh isi perot..kitorg g tmpt kitorg nk tido....tmpatnye nunnnnn masuk ke dalam..huhuhu tapi.......tempatnye syok la....ladang getah....belakang rumah de bukit bukau...kitorg mandi pon gune air bukit....huhuhu sumpah sejuk...

kitorg g kelantan pon de hajat...sepupu aku tunang....klu ikot kn penat malas nak g tapi kite pk saudara tu yang penting.. :) pepon layan jerw.....tu journey ke kelantan......kalau nak g kelantan..singgah la rantau panjang...murah2.... :)

ni memory aku kat kelantan.... :)

 tibe d rumah untuk kami berehat :)

                                                   tengah layan movie im not single ;p

 lepak di beranda :)

 inilah nmenye happy family :)

sebelum bergerak ke rumah y hendak di tuju....brgmbr dgn brg hantaran.. :)

 ni haruniah junior :)

last jmpe my mummy..... mahu balek segamat...n puan rasidah mahu pulang sabak bernam :(



No comments: