Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com

Friday, June 8, 2012

DIORANG DAH TUNANG!!!

salam....

ni la jadinya..kalu dah tak ada benda nak cite kat blog....tgk jela gambar sepupu aku tunang...btw tahniah kepada 2 orang sepupu aku yang dah tunang ni....semoga korang bahagia dan cepat-cepat la naik pelamin.... :)



 ok muka mintak pelempang jew....ish...

 this is my cousin ct norhasmah


 my baby isyhrah hadif.....he's so cute!!! 

banyak2 gambar aku paling suka gambar ni sebab ada dak isyhrah yang sangat manja dan comel!!!

 ni family belah abah aku....



happy family.... 

 hasil cinta di dalam kelas....



 tunggu giliran kami pula....huhuhu



keesokan harinya....adik die pulak yang tunang....untung la....


gadis-gadis sabak bernam

 time tok melantak.....ish bile type ni rasa nak makan lak,,,dasar perut tong tol aku ni...







so....tgk jela gambar ni....ini jew yang dapat nak kongsia untuk si dia..... ^__^ hehe bbye....

No comments: