Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com

Sunday, April 10, 2011


DINNER SEKTOR A&B.....

setiap sem ada dinner....tok sem ni, ini la dinner yang kene pergi...waklumla wajib....
time ni..aku jadi mak andam...huhuhu...first aku makeup kn rumet aku che wan...konon nk bersiap awal sebab pikir boleh la aku study sikit untuk test...tapi hampeh..makeup che wan pon dh amek masa yang lama..makin lama bilik aku tu makin ramai orang...belom siapkan diri lagi...dah sorang lagi masuk nak suruh aku makeup....kelam kabut gak la aku time tu..yela dah lambat..tapi kesah lak aku...maklumla senior...wahahahahaha(gelak jahat gitu..)
tapi walau macam manepon...aku suke tengok kawan2 aku cantik2 belaka malam tuh.... :) walaupon kitorang hanya dapat makan kat.............................................(rahsia) hahahah
sila perbaiki ye tok sem akan datang....ini kerana membuatkan saya rasa tak nak pakai cantek2.....maseh.... :) 
tapi maseh enjoy.... :)

memory saya bersama mereka

 datang2 dah berposing...wajib tuh....penat makeup :)

 ini roomate aku untuk semester ni....comel2 belaka roomate saya...lihat baju mereka.. :) 

 ini adalah AMINAHHHHHHH...hahahaha

 sonok time ni sebab kene beratur amek makanan... (-__-")


 semua pakai baju baru dan cantik2...ini lak baju aku pergi kelas...n serbe guna.....hahaha

 ini time paling aku suka....hahahah




 ini roomate baru aku...sharifah!!!!! hahahah

 ala2 red carpet gituh.....hahaha



 posing averyone!!!!

perot dah kenyang...pe lagi moh kite balek kengkawan....




ini je gambar yang aku sempat edit....SO.......INILAH DINNER SAYA.......
MASEH.....
mood exam......im gonna crazy  (-__-")

3 comments:

Mohd Sukur Ibrahim said...

perghhh...gadis2 manis dan cantik menjadi tatapan ku membuatkan ku rasa gundah gulana..boleh kenal kawan2 nad x?hehe

nadia muhibbin said...

bole jew en.sukur....xde mslhnye la...nk knl y mne 1 hehehehehe....

hensom boy said...

nadia_seriously, u are really cute. sweet. comel je... hahaha