Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com

Monday, April 4, 2011

ini bukan travel!!


wah!!!!! sy dh masuk 21!!!!! makin lame umur sy makin mngkat tp orangnye xnaik2 pon(kurang ketinggian) huhuhu....so nk cite cikit pengalaman aku pada 3hb april 2011....sgt sweet bg aku...hahahaha....
pada 2/4/2011 rumet aku che wan puteri dh kenekan aku sebelom die balek KL...sempat lg seh nk mendajal orang hahaha...konon takut nak pergi toilet....pelik gak aku...tapi tak pew...demi rumet sanggup gak la bangunkan diri pergi toilet temankan die....tibe2...............................pap!!!!! tepung kat muka aku...padan muka aku hahha..."hapy bezday!!!!" wah terharunya..... :) xpasal2 aku basuh kepala malam tu...susah gak nak bersihkan tepung kat rambut...boleh tahan kembang gak la rambut aku huhu....maseh che wan, akma and ayu.. :) malam tu aku dah tak larat sangat...pe lagi membuta la aku dengan tuale2 sekali kat kepala...huhu member datang bilik pon dah xsedar...selamat la aku...

masuk la hari kebesaran aku iaitu 3/4/2011 my bezday...aku bangun lambat pagi tu...dengar bunyi tepon..perh  kacau jerk....tibe2 tengok screen babah tepon...alamak....tibe2 de orang nyanyi...."hapy bezday to you...hapy bezday to you.........."alamak parents aku nyanyi la....sweetnye....... mereka sgt comel....bahagianya rasenye...hehehe...pas parents call trus bukak facebook...ramai yang dah wish....thanks pada member2 yang  wish... :) hahaha

ha ni cite rumet aku sorang dgn member aku...beeha malham dengan faz...bangun2 tdo dah nyanyi lagu bezday dengan bagi cupcake and hadiah yang sangat comel (tengok gambar atas) hehehe sweetnye....maseh pada mereka... :)

ha!!!!yang ni plg aku tensen..hahahhaha...bab2 aku kene basuh baju lebih cikit...ni kisah antara aku, nurul akma,nurul huda, aisyah, cik adila,syuhada jelani and nooratika..kitorg luch together..pas makan2 ni..dorg sudaya upaya nak aku basuh pinggan..dpt pulak kan...aku dapat bau muslihat dorang...tapi xpela..aku bilas jer,syuhada yang basuh...aku dah rase lain macam bile aku pandang belakang jerk dorang dah siram aku dengan air basuh baju entah bilenye aku pon tak tau...tapi dengan aku dapat lak lepaskan...semua aku siram dengan air...kesimpulannya semua basah!!!!padan muka!!!wahahahahha!!!! (gelak jahat)

edisi petang pulak..bak kate nurul..aktivity outdoor..outdoor la sangat kan....konon nak teman aku cucuk duit,maklumla duit dah xde...hahaha...pastu leh lak ajak aku pusing uitm.....layan jela, lagipon aku dah lama tak pusing2 uitm ni...tu yang makin ehem2...kihkih.........tiba2......aku nampak budak2 yang aku cite tadi tapi tambah ahli la...my adek rumet nisah, n 2orang member aku, cik yati dengan unaki...aku dah rasa lain macam jerk...aku tengok muke dorang dah lain...aku pon amek part yang jauh cikit daripada dorang...aku tengok nurul dah bisik2 dengan dak2 lain...dalam hati 'aku kene ready ni' last2 dorang bawak kuar hadiah and kad bezday yang dorang buat sendiri...aku tak rase cume itu jerk...dorang suruh aku duduk kat lantai..aku pon akur jela..dorang soh baca apa yang dorang tulis....sambil aku baca dorang leh simbah aku dengan air nasi basi+telur+tepung entah pe lagi la...bau nye..hanya aku dan mereka yang tahu hahaha...dah la aku pakai sweater yang baru beli...sumpah susah nak basuh...hahahha..ada jugak la edisi kejar mengejar...de yang macam harimau bintang, de yang macam kerbau lari, de gak macam ayam kampung lari(unaki) hahahahhaha....comel tol diorang ni...petang yang sangat sejuk...balek2 kene basuh baju...nasib baik la malam tu tak de kenen pe lagi...saya sangat sayang mereka semua....

tak lupa juga kepada boyfren unaki,ahmad nawab yang nyanyikan lagu bezday.macam2 versi die nyanyi kihkih 'lirik die sangat comel..antaranya 'hapy bezday naddddddd.....'suare yang mendayu2...kihkihkih...maseh ahmad nawab.... (^___^)
dan tidak lupa juga terima kasih kepada muhamad bin ibrahim sebab men2 kan aku tapi tidak berjaya...aku dapat kesan suare ko walaupon tengah sengau hahahha....maseh... (^__^)
maseh kt muazam jgk coz nyyikan lgu bezday y cuwitt  sgt... huhuhu

ehhh..my baby sara jugak ada nyanyi lagu hari jadi untuk uda die jgk...maseh adeqq....lov u so much.. :)

wahhh xpernah aku membebel panjang ni.....apepon aku sangat bahagia sebab dapat family and kawan2 seperti mereka... sayang korang ketat2....... big flower to you all..... love u :)

4 comments:

nadia muhibbin said...

saya sayang mereka dan semua yang mengenali saya (^__^)

nursyuhadahjelani said...

hehe..nad awt skema sgt ko panggl aku syuhada? hahaha. tapi oke la uh. =)

nadia muhibbin said...

hahahahha...bia tau syuhada y mne..huhu

Che Wan Puteri said...

untung la kena tepung, telur, nasi basi, ayam goreng, paru goreng, ikan patin masak lemak, sardin, asam pedas, ayam masak kicap, sup mushroom! :P