Myspace Comments, Glitter Graphics at GlitterYourWay.com

Saturday, April 30, 2011

PLAN!!!

hai....
rasenya dah lama tak talk about my travel kan....
busy study sampai tak sempat nak fikir nak pergi mana this year....
tapi memandangkan aku nak habiskan 14 negeri kat malaysia ni...
maka  keputusan aku nak pergi ke SABAH!!! yeah...
acah2 macam banyak duit je aku ni....hahahaha...
macam biasa aku bukan pergi sorang..mesti la dengan family aku...now we still search price tok pergi sabah..
kene buk awal ni...takot dah tak ada promotion...
sekarang tak boleh nak buk tiket lagi disebab kan jadual family yang tak sama cutinya... huhu
tapi bakal pergi jugak la bulan 10 ni.... dalam perancangan pergi pada 14hb-17hb oct ni....we are not confirm yet...hehehe....

makanya..keje aku masa cuti sem ni adalah search information about sabah....ada apa kat sabah??
peta sabah?? hotel mana nak tido?? aktivity apa jew leh wat kat sana??tempat makan yang penting...huhu
semua kena amek tahu dulu sebelom pergi...maklumla nak pergi negeri orang....huhu...


SO......jadi atau tidak trip saya ni...kite tuggu dan lihat saja lah...... hahahaha....

3 comments:

hensom boy said...

waa. bestnye gi melancong.
alang2 da gi sabah. gi laa brunei. (lau mampu) hahaha. best pe kat brunei. but, the point is, lau gi sabah tue. daki laa gunung kinabalu. hahaha. pengalaman yg x bole dibeli taw. :)
pape on ejoy gi cuti nnt. :D

Anonymous said...

sy sokong! daki la gn kinbalu at least once in a lifetime, x rugi =)

but make sure la training btol2, klu x nnt menyesal, x smpi puncak

nadia muhibbin said...

huhuhu plan mmg nk g brunei tp abg sy xnk die kate xde bnde pon kt sne...myb next time.... huhuhu n one thing mmg nk sgt daki gnung tu tp xdpt gak coz bwk owg2 tua skli..mmg xnek la jwbnye....hnye mate y naik mmndg huhuhu